Meest gestelde vragen / FAQ


 

1 Verzenden en Retourneren
1.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?
1.2 Wie betaalt de verzendkosten?

Dat doen wij! Naar Nederland maar ook naar België.

1.3 Wie betaalt de kosten van het retourneren?

Bij Mobieletelefoonhoesje.nl is de verzending van uw bestelling gratis, u betaalt geen verzendkosten. De kosten die u wil retourneren, is echter wel voor uw eigen rekening. Is uw product beschadigd of verkeerd geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.

1.4 Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, en nu?

Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heb mogen ontvangen. Als u een Nederlands adres hebt opgegeven, ontvangt u een track and track code. Deze sturen wij per mail en kunt u zelf controleren waar uw bestelling is. Naar een Belgisch adres sturen wij helaas geen track and trace code.

98% van onze bestellingen worden op tijd geleverd. Echter zijn wij afhankelijk van PostNL. Het kan zo zijn dat er vertraging is opgelopen waardoor u uw bestelling later zult ontvangen dan verwacht bijvoorbeeld door storingen of weersomstandigheden. Heeft u het na een paar dagen nog steeds niet ontvangen, bel dan naar 06 40 83 92 98 of neem contact met ons op via het formulier hiernaast > 

1.5 Ik heb een verkeerd/beschadigd hoesje gekregen, wat nu?

Oeps, foutje kan gebeuren! U kunt ons per mail de foto's sturen van de beschadiging of van het verkeerde hoesje. Nadat wij dit hebben gecontroleerd, zullen wij zo snel mogelijk het juiste hoesje sturen en/of een die niet beschadigd is!

1.6 Ik heb per ongeluk een verkeerd adres doorgegeven, kan dit nog veranderd worden?

Zodra u heeft opgemerkt dat u het verkeerde adres hebt opgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op! Wij kunnen dit nog voor u veranderen. Wanneer u al een mail heb ontvangen dat de bestelling onderweg is, kunnen wij het helaas niet meer veranderen.

1.7 Het hoesje past niet, wat nu?

Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor het hoesje niet zal passen bijvoorbeeld door een fabrieksfout. Maar het kan ook zo zijn dat u het verkeerde typenummer heeft besteld. Als het onze fout is, dan zullen wij dit controleren en u het goede hoesje opsturen. Mocht het zo zijn dat u het verkeerde typenummer heeft besteld, dan vragen wij u eerst om dit te controleren voordat wij een nieuw hoesje opsturen. Dit doet u als volgt:

  • Tik op 'instellingen' op het scherm applicaties
  • Ga naar 'over dit toestel'
  • Ga naar 'typenummer'
1.8 Ik heb besteld en betaald, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Als u uw bestelling voor 17:00 op een werkdag heb afgerond (besteld en betaald), dan kunt u uw bestelling de volgende dag verwachten.
Let op! In Nederland wordt er geen post bezorgd op een maandag en in België niet in het weekend. Zie tabel hieronder voor de bezorgdagen.

 

 

 

Bezorgdagen

 

Voor 17:00 besteld op 

Naar Nederland

Naar België

Maandag Dinsdag Donderdag
Dinsdag Woensdag Vrijdag
Woensdag Donderdag Maandag
Donderdag Vrijdag Dinsdag
Vrijdag Zaterdag Woensdag
Zaterdag Dinsdag Woensdag
Zondag Dinsdag Woensdag
2 Garantie
2.1 Mijn hoesje is kapot gegaan, wat nu?

U heeft standaard 6 maanden garantie op uw product. Als het binnen 6 maanden vanaf uw besteldatum kapot is gegaan, kunnen wij eventueel een nieuw product opsturen nadat we de foto's van u hebben ontvangen. De garantie geldt op het product voor normaal gebruik. Bij een defect als oorzaak van slijtage, verkeerd en intensief gebruik of valschade geldt dit dus niet.

2.2 Kan ik mijn geld terug krijgen na 14 dagen?

Helaas niet. Wij hanteren een bedenktijd van 14 dagen. Dit betekent dat het product onbeschadigd, ongebruikt en in originele staat retour komt.

2.3 Kan ik na 14 dagen geld terug krijgen als het product kapot is?

Helaas niet. U heeft een producten garantie tijd van 6 maanden vanaf uw besteldatum. Wij kunnen dan het product repareren of eventueel een nieuwe opsturen.

3 Klantenservice
3.1 Wanneer en hoe zijn jullie bereikbaar?

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 18:00 via de mail [email protected] of bel naar 06 40 83 92 98. U kunt ook met ons chatten via Facebook https://www.facebook.com/Mobieletelefoonhoesje.nl/

 

3.2 Wanneer krijg ik reactie op mijn mail?

Onze klantenservice is aanwezig op maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 18:00. Wij streven ernaar om binnen 1 werkdag een reactie te geven op uw mail. 

3.3 Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Het kan zo zijn dat u ergens niet mee eens bent of dat u ontevreden bent met een product die u bij ons heb gekocht. Wij willen graag onze klanten tevreden houden en hopen dan ook om er samen uit te komen. U kunt uw klacht kenbaar maken door naar ons te mailen en proberen samen naar een oplossing te zoeken. Mochten wij er beiden niet uit komen dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr/ Onze streven is natuurlijk om het niet zo ver te laten komen!